Megújult csomagolás, image kampány és fogyasztói promóció vonzó nyereményekkel. A Gyulai lendületben van, és megy előre!

A pandémia kapcsán kialakult fogyasztói kereslet változása indukálta azt a folyamatot, mely során a Gyulahús beruházásokat hajtott végre. A szeletelt termékek megnövekedett keresletének kiszolgálása kapcsán nemcsak az arculatunk frissítésére kínálkozott lehetőség, hanem korunk egyik égető problémájára is választ kerestünk – felelősségteljes magatartással környezetvédelem és a környezettudatosság területén.

A fejlődésnek az is fontos része, hogy a termelési ciklus során egyre hangsúlyosabb szerepet kap ez utóbbi kérdéskör.  Mit is jelent ez a gyakorlatban?

A szeletelt tálcás termékeinknél részben újrahasznosított anyagot alkalmazunk, ami azt takarja, hogy az alsó kemény fólia minimum 50 %-ban tartalmaz újrahasznosított APET alapanyagot, természetesen szendvics szerkezetben.  A felső fóliák esetében a vastagságot csökkentettük és 52 -62µm-es fóliákkal dolgozunk a korábbi 72 µm helyett.

Arculatunk frissítése lehetőséget adott egyéb termékekeink csomagolásának korszerűsítésére is, így a vákuumcsomagolt rúdáruk csomagolását (ami állt egy 160 µm-es alsó fóliából és egy 65 µm-es felső fóliából áll) flow-pack fóliára cseréltük. Az új anyag jobban igazodik a termékek hosszához, illetve a csomagoláshoz mindössze egy 65 µm-es fóliát használunk fel, ennek köszönhetően felhasznált fólia mennyiség jelentősen csökkent.

A teljes cikk itt olvasható el: Megújult csomagolás, image kampány és fogyasztói promóció vonzó nyereményekkel. A Gyulai lendületben van, és megy előre! (termekmix.hu)